marți, 8 septembrie 2009

A venit toamna


Si-am zis sa-mi acopar dreq si eu inima cu ceva, ca tot n-am altceva de facut. Promit solemn in fata Adunarii Nationale formate din mine, practic, sa scriu zilnic ceva interesant pentru mersul natiunii pe acest blog mirific.

Incep prin a reitera scarba mea fata de munca si fata de impresia GRESITA pe care o au multi ca munca ar ajuta la ceva sau ca "trebuie" sa muncesti. Nu. NU trebuie sa muncesti. Trebuie sa petreci cat mai mult timp din viata incercand sa eviti munca, sa te strecori si sa o fentezi. Sa mai stai la mama acasa, sa pleci la munte cand ninge, sa mergi in Vama cand arde soarele carnea pe tine si tie nu-ti arde sa faci nimic altceva decat sa lenevesti.

Eu proslavesc NEmunca. Nu lipsa activitatii, ci acea inregimentare cu carte de munca / contract / PFA si ce mai vreti voi intr-un sistem gresit din start si cu atat mai gresit in Romania. Activitatea imi place, sunt visul oricarui recrutor bashit care scrie anunturi pe e-jobs - sunt proactiva (apropo, cuvantul asta in limba romana inseamna "care are efect asupra unui lucru").

Activitate inseamna sa haladuiesti pe plaja ca amica Liv, sa pozezi chestii ca tovarasul Rosca, sa zdrangani la chitara ca stimabilul Bunic, sa joci Scrabble ca varul Beril, sa scrii (bine!) despre sport ca Aricius Maximus, sa pescuiesti ca numitul Pakabal (l-am pus sa nu se simta lezat, asta chiar n-o inteleg!) etc. Nu, n-am uitat-o pe Cristinica, dar ea poate fi luata la pachet sub forma unor Cristinici mici la 250 g, asa ca... TACI!

Pentru a conchide, ce frumoasa ar fi lumea daca nu am trebui sa muncim ca sa platim chirie, apometre, lumina, paine, lapte, branza, carne, oo. Viata ar fi luminoasa, cerul senin si toti am face fix ce ne place si am fi fericiti.

V-am zis ca am avut un numar la Loto? Mai incerc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu