vineri, 11 septembrie 2009

Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor


Stiu, e titlul unei carti - pare un manual d-asta tipic american, da' cica e scrisa de o nemtoaica - Ute Ehrhardt, si psiholog pe deasupra. Stiu, scuzati divagatia, ce sa fac, "teatralitatea argumentarii, Adelo!!!", cum ar spune amicul Arici.

Carevasazica, ce voiam a spune...Asa, cu fetele bune - dom'le, io mi-s o fata buna. Saritoare si amabila, ajut cu drag si deseori si pe cine nu vrea. Acuma, problema mea este ca mai stiu d-astea ca mine, nu m-am gasit chiar eu motzu' de pe coliva (stiu nu era asa expresia, da' nu se poate spune pe post...). Si astea multele bune asa, fete, ba chiar unele femei in toata firea, eh, femeile astea au si ele vieti ca toti oamenii. Li se intampla lucruri. De cele mai multe ori, nu prea bune. Sau nu atat de bune pe cat te-ai astepta - adica esti fata buna, ti se intampla lucruri bune - matematico-logic, rationamentul ar fi corect nu?! Nu stiu, intreb, ca eu am terminat "stiinte umaniste".

Acuma, vad ca mai scrie lumea avizata si carti despre asta, deci nu mi se pare - chiar e ceva putred in ... E pe sistemul "Smelly caaaat, smelly caaaaat, whaaaaat do they feeed you?!?!?"Dat fiind ca nici eu, nici femeile, as putea spune chiar Oamenii astia buni nu prea se dumiresc unde-i buba si mai ales, de ce nu pocneste dreq odata sa se treaca, as ruga pre cei mai luminati dintre boieri dumneavoastra sa trimita lamuriri pe adresa redactiei - unde noi luam legatura cu dumneavoastra, iar dumneavoastra luati legatura cu noi, vorba B.D.-ului (pentru cei mai tineri si nestiutori, nu, nu e un hop-tzoper ai carui stramosi au venit din AfriCA CA sclavi la tolerantii si corectii americani, e o serie de comedii romanesti cu actori - adica nu joaca Papadopol in ele).

Si ca sa va convingeti ca sunt fata buna, va dau posibilitatea sa fiti si voi la fel - chiar daca nu e Craciunul, sa fim mai buni, mai adevarati. Ia, donati ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu