marți, 29 septembrie 2009

Un postutz pe bloguletz

Deunazi m-am surprins oripilata intrebandu-mi prietenul daca ii e "somnel".
Ati remarcat cum, de ceva vreme, Romania a fost invadata de diminutive, aplicate la...orice, practic?

La restaurant mananci o "ciorbita" de "vacuta", la Mc poti servi o "salatica", te vezi cu colegii la o "cafeluta" sau un "suculet", prietena tocmai si-a cumparat o "camasuta" / "rochita" / "bluzita", contabila imi cere un "bonulet" pe care trebuie musai aplicata o "stampiluta", lu' nepotu-miu ii e "fomica", iar la ora 7 seara i se inchid "ochisorii", studentii imi dau link cu un "filmulet" pe care trebuie sa-l vad, la magazin vanzatoarea vrea sa-mi dea si o "sacosica"s.am.d., s.a.m.d.

Asa ca va las, trebuie sa fac niste trebusoara la birouas, sa iau un salariut, sa mananc si eu o painica.

Apropo, mi-e pofta de o prajiturica...

5 comentarii:

  1. Si ce este asa rau la diminutive? Grozavia vietii pare mai suportabila: dupa ce mananc o ciorbica (si nu ciorbita), ma sterg pe gurita si merg sa fac o baita in caduta cu apita. E vreo problema? Vezi sa nu te pui cu durii, ca risti sa mananci o bataita! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E de vreo cativa anisori trebusoara asta cu diminutivutele.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) si eu vreau o PRAJITURICA! dar sa fie maaare! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. vezi k imi facui si yooo bloguletz :)) asa k sa nu zic si eu ca nu sunt in pas cu ... care e diminiutivul de la "moda"? modutza? moditza?
    anyway... succesuletze multe sefa de biroutz care esti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa va iau in ordine - ma pun cu ce dur vreau io si uneori imi place si-o bataitza:)

    krossfire, ce insinuezi, ca-s intarzietutza?

    Cristinico, prajituricile nu pot fi decat mari pt noi!

    Costin, spor la banisori, lasa naibii succesuletzele :)

    RăspundețiȘtergere