joi, 1 octombrie 2009

O bere alaturi de prieteni - 5 lei, nesimtirea la romani - priceless

Fratii mei albi, ca sa parafrazez niste neni, de ce toata prostia si nesimtirea pamantului par a fi concentrate fix in spatiul carpato-danubiano-pontic?!

In clipa-n care balmajesc slovele-aiestea, vecina de deasupra rascheteaza parchetul - la 9 juma' seara, dragilor! aceeasi vecina care merge prin casa ca elefantul in perioada de imperechere si care alearga cu tocuri pe scari si care bate snitele la 4 dup-amiaza sambata. Mai fetitza mamii, daca tu ai impresia ca traiesti la vila cu teren de golf in juru-ti, oh, boy, have I got news for you! asta-i garsoniera, draga babei (ca mi-au iesit peri albi) si stai intr-un bloc, cu multa lume, tot in garsoniere, in acelasi bloc. Deci ce faci tu in casa ta nu te priveste doar pe tine, talambo, ca daca la tine-n Prostovania nu te-a invatat nimeni, te-nvat eu!

Eu nu inteleg - unde e bunul simt, grija pentru ceilalti, minimul respect de a nu deranja mai mult decat deranjeaza peretii subtiri, blocurile construite prost, tevile vechi etc. etc. Nu traim toti aici?! De ce tre' sa fie mereu unii care au impresia ca ei is mai cu mot?!

Ca nu sunteti, baaaaaaaaaaaaaaaaah, mojicilor!....astazi si maine!

p.s.: daca pana la 10 nu e muta ca pamantul in pusta, ma duc peste ea, sa-i zic cateva moldovenesti... Ura pentru nesimtire!

5 comentarii:

  1. se vede ca suntem din acelasi neam...(prost as putea spune). tu crezi ca la tine este problema..stai sa vezi cum e sa te asezi in pat, seara la ora 23, dupa o zi plina la munk si vecinul din perete in perete cu tine sa mute mobila, sa tranteasca usile de la balcon care sunt din fier bai nene..
    apoi, la un moment dat adormi si tu ca omul...si ...trezirea!!!!!!!!...ai dormit prea mult ...si te trezesti din aceasi motiv , vecinii tai trantesc si busesc lucrurile din casa,....te uiti la ceas...crezsi ca e dimineata ...de unde...este doar ora 1 a,m...e clar...trebuie sa ma obisnuiesc si sa adorm ca nu am ce sa fac...ma resemnez...adorm,,,dar asta dupa ce le=am umplut frigiderul de carne...HA ...atat imi ramane ...
    a ta verica....lili

    RăspundețiȘtergere
  2. as avea un raspuns la o nelamurire din acest blog, anume (citez) "eu nu inteleg- unde e [...] blocurile construite prost, tevile vechi etc etc". Cred ca ele "e" chiar langa tine, nu "e" ele cele despre care vorbesti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Citez si eu: "minimul respect de a nu deranja mai mult decat deranjeaza peretii subtiri, blocurile construite prost, tevile vechi etc." - intelegeti A dreq gramatica, uoooof!

    RăspundețiȘtergere
  4. hait c-a luat-o razna comment tool-ul - voiam sa va semnalez diferenta, observabila in citatul anterior - pentru binele dumneavoastra gramatical, sper sa nu aveti nevoie de explicatii suplimentare. Ura!

    RăspundețiȘtergere
  5. citez si eu: "unde e bunul simt, grija pentru ceilalti". problema era aceea a verbului, anume verbul corect ar fi fost "SUNT". unde SUNT bunul simt, grija pt ceilalti etc. o alta formulare corecta ar fi fost: unde e bunul simt, unde e grija pt ceilalti...e clar acum? presupun ca nu, asa ca dau un exemplu: prop citata nu e corecta, la fel cum nici prop :"unde e maria, ioana si diana?" nu e corecta. i rest my case

    RăspundețiȘtergere