luni, 19 octombrie 2009

Despre tupeu la nivel inalt in Romania

hai c-am tacut cat am tacut, am ras cat am ras, da' acuma e chiar jenant. Auziti mai ce tema electorala au Basescu si Crin Antonescu - Romania bunului simt. Cat tupeu? cata nesimtire sa aiba oamenii astia in ei? Sa vina si Geoana sa spuna: Cinste si corectitudine in PSD, UDMR: noi dezaprobam curvasaraia politica; Vadim Tudor: Promovam pe cei care nu au fost lingai si turnatori pe vremea lu' Ceasca si cam gata, hai c-avem pe cine vota!

Va jur ca daca aveam cu ce si ma ducea mintea mai putin incat sa nu-mi pese de alti functionari si familiile lor, angajam niste kamikaze, ca-s ieftin in Orient, la super-oferta, si daca nu-i radeam p-astia toti de pe fatza pamantului, ca nush cum ii mai suporta tara asta distrusa si furata, nu stiu, va jur.

Cum, ma, sa-mi vorbiti voi mie de bun simt?!?!? Chiar nu aveti nicio limita?!?!? Nu va e rusine deloc, cum mai puteti, mah, loazelor, sa va mai aratati fata pe strada - eu m-as face mica si as umbla pe langa ziduri in haine de camuflaj, sa nu ma recunoasca romanii umiliti zilnic de manevre politice, certuri, scandaluri, tunuri, legi facute pentru voi si alte tampenii. Nenorociti hoti, demagogi, mafioti, securisti, cu tot neamul vostru astazi si maine, care v-o mai vota sa i se usuce mana pe stampila!

Domnule Felix Tataru, doamna Saftoiu si care mai sunteti p-acolo, cu cat va platesc astia, dom'le? Stiti ca-s bani furati si facuti pe spinarea unei tari aduse la desperare? Cand luati ciocolata copiilor din banii aia, sa va ganditi ca se mai intoarce si roata, si deseori, copiii platesc pentru pacatele parintilor.

Amin si Aleluia, ca atata mai avem - se bate lumea pentru 3 sarmale, la coada la moaste. Asta e tara unde vorbiti voi de bun simt?!?! Nenorocitilor! RUSINEEEEEEEEEE!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu