joi, 23 octombrie 2008

Mangaie-ma, saruta-ma, fa-ma sa mananc ciocolata

Da, e clar. Ciocolata e a treia cea mai mare inventie a omenirii, imediat dupa scripete si dush (n.r.: ordinea variaza in functie de nevoia momentului).
Tin sa multumesc pe aceasta cale prietenului meu pe care-l alintam deloc patiseric sau cofetaresc, ci de-a dreptul alcoolic Berila pentru moto-ul genial care-mi tine loc de titlu la primul "post" de pe acest instrument modern de comunicare denumit blog. Apropo de blog- e ca-n bancu' cu ardelenii: Io acu' am aflat! am ramas de caruta, dom'le, si acu', na, mi-am tras si io unu' ca mai si lucrez in bransa, cica, si ma fac de ras ca nu stiu ce-i ala.
Acuma vorbesc mult pentru ca doua colege au facut o maaare milostenie si mi-au adus de la cofetarie o minunatie de prajitura cu ciocolata pe care as descrie-o sadovenian, chiar balzacian pe vreo 20 de randuri, doar ca va iubesc prea mult sa va torturez cu asa o imagine care face sa-ti lase gura apa daca nu cumva faci parte din grupul nemancatorilor de ciocolata (pe care il salut).

Istoria ciocolatei începe cu doua mii de ani în urmă, când cultura arborelui de cacao era practicată în America de Sud. Conform cercetarilor moderne, ciocolata neagra - nu cea alba si nici cea cu lapte - scade presiunea ridicata a sangelui, ca sa nu mai vorbim de proprietatile recunoscute de afrodiziac. Exista o multime de mituri despre ciocolata. Si, din pacate, exista si vesti proaste.

Si pentru ca deja prevad injuraturile insotite gales de expresii scarbite intiparite pe fata-va ("da, taticulee!" pentru cunoscatori), mai zic un cuvant frumos si gata: sagalnic. Bine, doua: sarlota.

Vapuppatoti si-un Rom cel dublu la toata lumea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu